Aastatuhanded häirivad luksust

Mitu korda oleme eelmistes veergudes rääkinud '' Millennials '' fenomenist. Neile, kes pole neid järginud, on Millennialid lihtsalt tänapäeva noored, kes uute moe ja harjumustega ajavad kõik sektorid sassi. Sealhulgas kinnisvaraturg. Seni, et paljudes riikides, näiteks Hispaanias või Saksamaal, on rakendatud arvukalt sekkumisi, et noored investorid saaksid hõlpsamini oma eluaseme iseseisvuse saavutada.

Noh, kui me räägime '' Z-generatsioonist '', mõtleme ainult väikestele muudatustele, mida see tänapäeva ühiskonnas teeb, siis me eksime. Tegelikult on olnud ja jätkub kinnisvara võtmesektor, luksus, just selle uue elanikkonna viilu tõttu. Üha otsustavam sotsiaalsetes, aga ka majanduslikes evolutsiooniprotsessides. Meie puhul proovime tänases veerus analüüsida luksuskinnisvaraga seotud USA olukorda.
Nii et kui olete valmis, saame alustada!

Eeldame, et isegi luksuses on toimunud olulised muutused. Esiteks hindade osas. Luksussegment on mõnes riigis tegelikult majanduslikus mõttes reaalselt varisenud. Teistes - kinnisvara turul kättesaadavuse vähenemine. Ilmselge mõju, et vältida tellise äärmist devalveerimist. Seega, kui pandeemia hädaolukord on tabanud ka sambaid nagu luksus, ei ole te üllatunud, kui muutuse ajendasid suuresti aastatuhanded. Vaatame andmeid.
Kui enne aastatuhandeid eelistasid üürilepingute sõlmimist, siis nüüd, Ameerikas, esindavad nad 38% luksuskinnisvara ostjatest. Nad lõhuvad sõna otseses mõttes esivanemate ideed. See, mida noored, aga ka rohkem täiskasvanuid, eelistavad osta maju kõigepealt madalate hindadega ning seejärel rikastada ja muuta neid alles siis, kui nad on saavutanud tugeva majandusliku stabiilsuse.
Kuid vaatame koos, millised on noorte investorite jaoks kõige populaarsemad kohad. Esiteks päikeseline California, järgneb Florida.

Kaks piirkonda, mis on tuntud oma loodusliku ilu, aga ka paljude linnaosade ja linnade olemasolu tõttu, kus elukallidus on väga kõrge. Kuid ilmselt ei tundu see noorte probleem olevat. Lisaks on teadlased rõhutanud millenniumi täiendavat teenet. See on kõige haritum põlvkond tänu praegusele majanduslikule heaolule (hoolimata kriisist). Tasuta hariduse võimalus, aga ka Ameerika mõtteviis investeerida juba varakult oma laste tulevastesse kolledžitesse on kaasa toonud põlvkonna, kes on teadlik selle võimekusest. Ja ennekõike innukas olema võimalikult kiiresti iseseisev.

Samuti tuletame teile meelde, et aastatuhanded on umbes 72 miljonit ameeriklast, üks suurimaid elanikkonnarühmi, kes valmistuvad sukelduma töö- ja läbirääkimistemaailma. Kuidas olukord areneb? Ootamise ajal jätame teile selle positiivse sõnumi, mille on meile andnud noored kutid, kes õpivad kasvama vaid väikeste suurte sammudega luksuskinnisvaras! Oodates lisateavet, jätkake meie portaalides jälgimist!

Otsige Realigrost

 

    Konto Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Valikud

      Realigro veebisaiti optimaalseimaks kasutamiseks vali keel, valuuta ja pindala ruutmeetrites.

      Määra kohe Ära näita uuesti
    BB