Pakkumine ja nõudlus jaemüügis: muutused

Jaemüügisegment läbib väga tugeva muutuse. Nii nõudluse kui ka pakkumise poolel. Kogu Euroopas on raskusi ja neid tuleb ka. Kuid see pole mõte. Muudatused puudutavad peamiselt niinimetatud ostutänavate piirkondi. Kuid olukorrast selgema pildi saamiseks otsustasime keskenduda sellele teemale rohkem. Pärast ekspertide esitatud uuringute üksikasjalikku analüüsimist osutame selle sektoriga seotud muutustele.
Alustame vastusega kõige populaarsemale küsimusele. Millised tagajärjed mõjutavad kõige luksuslikumate ostutänavate kõrval asuvat jaemüüki?

Esiteks tuleb eristada kolme teekategooriat: massituru, luksusmaa ja taskukohase tee.
Esimesel juhul räägime mitmekesisest valgalast. Mis tähendab, et kinnisvara olemasoleva ehitise nõudluse piiramiseks tuleb siiski hoida kinnisvara kättesaadavus kõrgel. Ja mõnel juhul neid laiendada. Seetõttu eeldatakse pakkumise suurenemist.
Teisel juhul, aga nagu on hästi teada, räägitakse puutumatust segmendist. Luksuslike ostutänavatega seotud jaemüük jääb tõenäoliselt muutumatuks. Eliitkliendid ei jäta kasutamata, arvestades, et see segment põhjustab igas riigis 80% müügimahust.

Viimast kategooriat seevastu analüüsitakse kõige vähem. Kõige vähem ilmne. Räägitakse nišibrändide poolt hõivatud kaubatänavatest, mis on muutuste suhtes eriti tundlikud.
Lühidalt, muutused toimuvad, kuid mil määral? Põhiprobleem on seotud mõõtmete aspektiga. Olulise pinna äripinna töös hoidmise püsikulud on tavapärasest kõrgemad. Lahendus on liikuda veebis, mõjutades võrguühenduseta (ja seega ka kinnisvara) maailma.
Tegelikult pole välistatud paljude ettevõtete täielik sulgemine. Jaemüügi osas ei ole võimalik leida enam-vähem teravat kriisi Euroopa ja väljaspool Euroopat asuvate riikide vahel. Selle põhjuseks on asjaolu, et kõige tuntumate kaubamärkide levik laieneb üle piiri üsna ühtlaselt.
Kokkuvõtteks võib eeldada, et taskukohases ja massilises osas on toimunud märkimisväärsem muutus (viimast on nõudluse suurust arvestades keeruline lahti mõtestada).

Loodetavasti on sellel kriitilisel perioodil kinnisvaraturule võimalikult suur mõju (võttes arvesse ka jaemüügisegmenti). Praegu on oodata normaliseerumist, isegi järkjärgulist.
Me Realigros jätkame oma lugejate kursis hoidmist, et saaksime kinnisvara analüüsida mitte ainult üürituru ja elamumüügi osas. Kuid ka kinnisvara kõigi näiliselt teisejärguliste aspektide osas, kuid mis, nagu nägime, on kogu ühiskonna keskpunkt.

Otsige Realigrost

 

    Konto Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Valikud

      Realigro veebisaiti optimaalseimaks kasutamiseks vali keel, valuuta ja pindala ruutmeetrites.

      Määra kohe Ära näita uuesti
    BB