Kui kinnisvaraturg vastab innovatsioonile, siis milline on kinnisvaraturg?

Kui öeldakse, et tehnoloogia muutub levivaks, on kalduvus anda sellele nähtusele negatiivne tähendus. Kas tegemist on ühiskonna, noorte või konkreetse majandussektoriga, ei ole kahtlusi: tehnoloogilised uuendused toimuvad tõepoolest ülalt, mis muudab paljudes valdkondades võimatuks ilma nende abita.

Seepärast on oluline mõista, kuidas ja millised on tulevikus uudised kinnisvaraturul. Alustame siiski eeldusest, et selles valdkonnas ei ole see kombinatsioon uus. Tegelikult on see paberilehtedest pärit lihtsatest kinnisvara nimekirjadest alates 90-ndatest aastatest veebi projektsioonini läinud.

Tarkvara võimaldab seega kiiremat suhtlust ja tagab tõhususe isegi tellistest turul tegutsevatele isikutele. Seega on need põhilised ja põhiprotsessid, mis aga selle tehnilise toe kaudu on osa pidevast arenguprotsessist, pöörates erilist tähelepanu nii investoritelt kui ka pakkumise poolelt.

Tehnoloogia-kinnisvara revolutsiooni üks põhipunkt seisneb ostjate ja omanike vaheliste suhete ümberkujundamises, kes just seetõttu, et neid pidevalt jälgitakse, allutatakse üha suurematele kontrollidele, tagades suurema läbipaistvuse ja läbirääkimiste parema juhtimise.

Võimalus kergesti leida reklaami, võtta ühendust omanikuga erinevate kinnisvaraturule pühendatud portaalide kaudu ja isegi valida hinnavahemikud, mille piires unistuste kodu puudutab. 2019. aastal võivad nad tunduda triviaalsed. Aga kui me mõne aasta pärast astusime tagasi, märkaksime, et need eelised ei ole tegelikult nii ilmsed.

Peale selle ei saa me mainida mugavusi, mis on seotud väga uuenduslike tehnoloogiate füüsilise sissetoomise kodukeskkonnaga, mis teeb oma kodu “domotizzata”.
Tulekahjuhäire andurid, automaatsed aknad, integreeritud valgussüsteem jne võimaldavad koduomanikul nautida erinevaid teenuseid oma kodus.
Aga millised on tulevase kinnisvaraturu prognoosid?
Üldiselt võime öelda, et innovatsioonile suunatud suundumus ei paista, vastupidi. Perspektiivid on alati laiemad nii turu füüsiliste vaatepunktide kui ka kliendi lähedasemate kontaktide osas.

Tiheda koostöövõrgustiku loomine tagab mitte ainult parema suhtluse kahe osapoole vahel (pakkumine ja nõudlus), vaid ka vahetum arusaam sellest, millised võivad olla kliendi erinevad vajadused ja kuidas aja jooksul nad saavad muteerub. Seeläbi luuakse omamoodi suured andmed, mis võimaldavad kinnisvarasektori osalejatel oma oskusi muuta ja tugevdada, et tagada kliendi ja vara omaniku vajaduste täiuslik järgimine.

IKT mõju meie sektorile ei tundu olevat nii halb!

Otsige Realigrost

 

    Konto Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Valikud

      Realigro veebisaiti optimaalseimaks kasutamiseks vali keel, valuuta ja pindala ruutmeetrites.

      Määra kohe Ära näita uuesti
    BB