Millennialid on kõige raskemad kliendid: sellepärast
Aastate jooksul, nagu me teame, on inimeste vajadused ühiskonnaga sammu astunud. Igas valdkonnas on iga sektori harjumused muutunud radikaalselt, sageli muutunud vastavalt vanusegruppidele.
Perekondlik inimene vajab vara valimisel suurt vara, võib-olla koolide või lastele sobivate puhkevõimaluste lähedal. On mitmeid omadusi, mis meelitavad eakate tähelepanu, kes soovivad rahulikult pensionile jääda, valides mitte liiga suured, vaid mugavad ja funktsionaalsed omadused.
Bänd, mida me ei ole veel maininud, on see, mis paneb kogu kinnisvarasektori kriisi: aastatuhandeid. Olles hiljuti meie sektorisse sisenenud, tekivad nad just nende konkreetsete vajaduste tõttu, mida nad väljendavad teiste eelnevalt mainitud kategooriate suhtes.
Uuringu viisid läbi mõned tööstuse spetsialistid, ameeriklased ja tulemused olid järgmised. Aastatuhandeid kasutatakse selleks, et tellida ja tühistada nn sõidurajad ja toitlustamine oma telefonides, kuna nad ei ole harjunud pikaajaliste lepingute allkirjastamisega, nad ei saa ilmsetel põhjustel tajuda oma isiklikku kohustust, kui nad on seotud kinnisvaramaakleriga.
See suhtumine, mis tundub olevat ebaoluline, mõjutab tegelikult suhteid ja ennekõike lähenemist hüpoteetilise vestluspartneri või agendi enda suhtes.
Põhiprobleem seisneb selles, et seda sihtturgu ei saa arvesse võtta, kuna see kujutab endast ükskõikset bändi. Tegelikult on umbes 35% kinnisvarasektorist hõivatud nõudlusega, noored investorid. Lisaks puhtalt numbrilisele väärtusele näitavad statistika, et aastatuhande ostujõud on selgelt suurem kui sarnasesse vahemikku kuuluv tõenäoline konkurent.
Kelman, ekspert, kes analüüsi läbi viitas esimesel isikul, ütles „“ „On vaja leida õige viis kinnisvara pakkumise teenuse kohandamiseks tellitavale maailmale, kus me praegu elame. Täielikult teatatud digitaalsel skaalal. Nüüd on seega esmatähtis organiseerida esindajad erinevatesse meeskondadesse, kes suudavad välja töötada konsultatiivse lähenemise juurdepääsetavuse väljakutsetele, mis on väga olulised nii paljude kodutarbijate jaoks, kujundades pädevate esindajate üle kõik. "
Seetõttu on ilus väljakutse, mis ühendab oskused kiireloomulise vajadusega võimalikult suures ulatuses laieneva segmendi poolt väljendatud uute vajadustega ja samal ajal üha arenevamaga.
Ei ole veel teada, kuidas need kalduvused muutuvad. Edu saavutamiseks on oluline, et suudame ette näha muutusi ja eelkõige leevendada neid parimal võimalikul viisil. Et midagi rohkem avastada, peame lihtsalt ootama aega, et võtta oma kursus, ja mõista otseselt, kuidas ja kui palju turusuundumusi võib muutuda uue segmendi tõttu, mis nihutab kogu telliskivi maailma!
Perekondlik inimene vajab vara valimisel suurt vara, võib-olla koolide või lastele sobivate puhkevõimaluste lähedal. On mitmeid omadusi, mis meelitavad eakate tähelepanu, kes soovivad rahulikult pensionile jääda, valides mitte liiga suured, vaid mugavad ja funktsionaalsed omadused.
Bänd, mida me ei ole veel maininud, on see, mis paneb kogu kinnisvarasektori kriisi: aastatuhandeid. Olles hiljuti meie sektorisse sisenenud, tekivad nad just nende konkreetsete vajaduste tõttu, mida nad väljendavad teiste eelnevalt mainitud kategooriate suhtes.
Uuringu viisid läbi mõned tööstuse spetsialistid, ameeriklased ja tulemused olid järgmised. Aastatuhandeid kasutatakse selleks, et tellida ja tühistada nn sõidurajad ja toitlustamine oma telefonides, kuna nad ei ole harjunud pikaajaliste lepingute allkirjastamisega, nad ei saa ilmsetel põhjustel tajuda oma isiklikku kohustust, kui nad on seotud kinnisvaramaakleriga.
See suhtumine, mis tundub olevat ebaoluline, mõjutab tegelikult suhteid ja ennekõike lähenemist hüpoteetilise vestluspartneri või agendi enda suhtes.
Põhiprobleem seisneb selles, et seda sihtturgu ei saa arvesse võtta, kuna see kujutab endast ükskõikset bändi. Tegelikult on umbes 35% kinnisvarasektorist hõivatud nõudlusega, noored investorid. Lisaks puhtalt numbrilisele väärtusele näitavad statistika, et aastatuhande ostujõud on selgelt suurem kui sarnasesse vahemikku kuuluv tõenäoline konkurent.
Kelman, ekspert, kes analüüsi läbi viitas esimesel isikul, ütles „“ „On vaja leida õige viis kinnisvara pakkumise teenuse kohandamiseks tellitavale maailmale, kus me praegu elame. Täielikult teatatud digitaalsel skaalal. Nüüd on seega esmatähtis organiseerida esindajad erinevatesse meeskondadesse, kes suudavad välja töötada konsultatiivse lähenemise juurdepääsetavuse väljakutsetele, mis on väga olulised nii paljude kodutarbijate jaoks, kujundades pädevate esindajate üle kõik. "
Seetõttu on ilus väljakutse, mis ühendab oskused kiireloomulise vajadusega võimalikult suures ulatuses laieneva segmendi poolt väljendatud uute vajadustega ja samal ajal üha arenevamaga.
Ei ole veel teada, kuidas need kalduvused muutuvad. Edu saavutamiseks on oluline, et suudame ette näha muutusi ja eelkõige leevendada neid parimal võimalikul viisil. Et midagi rohkem avastada, peame lihtsalt ootama aega, et võtta oma kursus, ja mõista otseselt, kuidas ja kui palju turusuundumusi võib muutuda uue segmendi tõttu, mis nihutab kogu telliskivi maailma!