Metrooliin ja kinnisvaraturg: mis toimub Vietnamis
Majandus on väga suur sektor. Oleks lihtsam keskenduda ainult ettevõtte kogu majandussüsteemi osale.
Kas see on eriti arenenud või kasvav riik, ei ole kahtlust: iga sektor on tihedalt seotud teistega ja mõjutab tulemusi. Seega võime öelda, et sektori õige majandusanalüüs tagab üldise ülevaate riigi enda heaolust. Vietnami iseloomustav konkreetne nähtus on sündinud kahe eristatava majandussektori vahel: innovatsiooni hoonete ja telliste tasandil.
Hiljutine kiirendustegevus esimese metrooliini ehitamisel Ho Chi Minh City's, mis on Vietnami asutava isa Ho Chi Minhi auks, on avaldanud Vietnami kinnisvaraturule positiivset mõju. Pärast aastatepikkust stagnatsiooni, mis selles sektoris ilmselgelt talvitunud on, tänu eespool nimetatud infrastruktuuri paranemisele näivad ümbritsevate hoonete hinnad jälle üles. Mida see tähendab rangelt majanduslikult?
Kinnisvara hinna tõus tuleneb tavaliselt vara enda väärtuse suurenemisest või, kui sotsiaalne olukord on eriti range, kujutaks endast tõenäolist lahendust valitsuste poliitika vastu, mis on liiga avatud rahvusvahelistele turgudele.
Omamoodi ennetav protektsionism. Aga see ei ole nii! Selle linna planeerimis- ja arhitektuuriosakond on leidnud, et pilvelõhkujate, kaubanduskeskuste ja elamupiirkondade ehitamine on käinud käsikäes teiste infrastruktuuriprojektidega, mis tagab suurlinnapiirkonna üldise paranemise.
Vietnami kinnisvarateenuste peamine pakkuja on ennustanud, et metroojaamadest 10-minutilise jalutuskäigu kaugusel asuva maa hinnad võivad ühe kuu jooksul suurendada oma hindu kuni 20%.
Sama elanikkond on kasvanud eksponentsiaalselt, arvestades, et linn ja üldiselt Vietnam on tänu nendele arengule suunatud poliitikatele muutunud üha enam kinni ja konkurentsivõimeliseks välisinvestorite vajaduste suhtes.
Samal ajal käivitati valitsuse poolt juhitud ahelreaktsioon, mille eesmärk oli luua uusi kinnisvaraprojekte, mis on mõeldud selle rahvastiku viimasel perioodil ilmneva demograafilise buumi mahutamiseks ja hoidmiseks.
Protsentuaalselt on Vietnami metrooliinide kinnisvaratoodete arv kasvanud 10% rohkem kui teistes piirkondades.
Muutunud on ka investorite käitumine: oleme liisingulepingute otsimisest muutunud müügitehingust tulenevale tehingule.
Mida öelda, tundub tõesti, et see aasta on selle riigi jaoks, mis on aastaid olnud eriti raskete majanduslike - sotsiaalsete olukordade all, alustanud suurt teed.
Seetõttu loodame, et neid andmeid saab kinnitada ka järgmistel kuudel!
Kas see on eriti arenenud või kasvav riik, ei ole kahtlust: iga sektor on tihedalt seotud teistega ja mõjutab tulemusi. Seega võime öelda, et sektori õige majandusanalüüs tagab üldise ülevaate riigi enda heaolust. Vietnami iseloomustav konkreetne nähtus on sündinud kahe eristatava majandussektori vahel: innovatsiooni hoonete ja telliste tasandil.
Hiljutine kiirendustegevus esimese metrooliini ehitamisel Ho Chi Minh City's, mis on Vietnami asutava isa Ho Chi Minhi auks, on avaldanud Vietnami kinnisvaraturule positiivset mõju. Pärast aastatepikkust stagnatsiooni, mis selles sektoris ilmselgelt talvitunud on, tänu eespool nimetatud infrastruktuuri paranemisele näivad ümbritsevate hoonete hinnad jälle üles. Mida see tähendab rangelt majanduslikult?
Kinnisvara hinna tõus tuleneb tavaliselt vara enda väärtuse suurenemisest või, kui sotsiaalne olukord on eriti range, kujutaks endast tõenäolist lahendust valitsuste poliitika vastu, mis on liiga avatud rahvusvahelistele turgudele.
Omamoodi ennetav protektsionism. Aga see ei ole nii! Selle linna planeerimis- ja arhitektuuriosakond on leidnud, et pilvelõhkujate, kaubanduskeskuste ja elamupiirkondade ehitamine on käinud käsikäes teiste infrastruktuuriprojektidega, mis tagab suurlinnapiirkonna üldise paranemise.
Vietnami kinnisvarateenuste peamine pakkuja on ennustanud, et metroojaamadest 10-minutilise jalutuskäigu kaugusel asuva maa hinnad võivad ühe kuu jooksul suurendada oma hindu kuni 20%.
Sama elanikkond on kasvanud eksponentsiaalselt, arvestades, et linn ja üldiselt Vietnam on tänu nendele arengule suunatud poliitikatele muutunud üha enam kinni ja konkurentsivõimeliseks välisinvestorite vajaduste suhtes.
Samal ajal käivitati valitsuse poolt juhitud ahelreaktsioon, mille eesmärk oli luua uusi kinnisvaraprojekte, mis on mõeldud selle rahvastiku viimasel perioodil ilmneva demograafilise buumi mahutamiseks ja hoidmiseks.
Protsentuaalselt on Vietnami metrooliinide kinnisvaratoodete arv kasvanud 10% rohkem kui teistes piirkondades.
Muutunud on ka investorite käitumine: oleme liisingulepingute otsimisest muutunud müügitehingust tulenevale tehingule.
Mida öelda, tundub tõesti, et see aasta on selle riigi jaoks, mis on aastaid olnud eriti raskete majanduslike - sotsiaalsete olukordade all, alustanud suurt teed.
Seetõttu loodame, et neid andmeid saab kinnitada ka järgmistel kuudel!