Omaduste valik: kuna asukoht mõjutab eakatele nii palju
Kinnisvara asukohal paistab olevat kaks peamist võimalust: valida kas linna kõige aktiivsemad ja kesksemad piirkonnad või perifeerilised. Vastasel juhul suunavad potentsiaalsed investorid koha olemusele viidates oma otsuseid läheduse tõttu - kaugus merest või mäest.
Kuid peamiste majandusteadlaste esitatud uuringute kohaselt on eakatele inimestele, kes soovivad osta kinnisvara või teise kodu või lõpliku koha, et veeta rahulikult oma pensioniiga, olulise tähtsusega vara asukoht.
Aga millised on selle valiku arvud?
Räägitakse 56% investoritest, kes suunavad oma valiku asukoha tõttu. Lisaks sellele elemendile, mis on kindlasti väga oluline, tuvastame ka teise kriteeriumi: kättesaadavuse kohta. Tegelikult tundub oluline tegur, mis on eelnevalt mainitud otsuste jaoks oluline. Kinnisvaraturg sõltub peamiselt investorite võimest pääseda sellele oma investeerimiskapitali panuse kaudu. Selle kontseptsiooniga on tihedalt seotud hinna hoob.
Eakate ostjate eesmärk on üldjoontes laialdane rahaline - rahaline kättesaadavus, et tagada kapitali suhteliselt kiire tootlus ja mitte vähem oluline ka üha kasvava nõudluse vähenemine.
Selles ilmselgelt selges raamistikus on soovitatav tuvastada hoiakud, mis tulevasi investoreid oma unistuste kodu valima ja ostma panevad, nii et nende analüüs võib olla arendajatele kasulik.
On määratletud, et kolmanda vanuse, "tõusva" turu ", sest üha raskem on mõista vanemate ostjate harjumusi.
Millennialide jaoks on lihtsam mõista nende kalduvusi, arvestades, et palju sõltub hetkeseisust, eakatele on olukord täiesti vastupidine.
Uued on tegelikult võimalused ja mugavused, mis on spetsiaalselt loodud selleks, et parandada selle vanuserühma elutingimusi, mis paistavad taaselustavat uut noort.
Tegelikult, kui varem olid vaiksemad, tavaliselt saastumatud ja äärmiselt looduslikud alad vanemate investorite vaatamisväärsuste all, on nüüdseks lokaliseerimine koondunud kultuuriliselt aktiivsetesse piirkondadesse ja ka noorte rahvarohke.
Territooriumi ja võimaliku vara analüüsimisel ei ole enam sama kognitiivset võimalust, kuna selle sihtturu vajadused on muutunud.
Olulist abi esindavad kohalikud institutsioonid, kes võivad olla pressiesindajad ja ostjate huve suunavad, muutes nõudluse üha ühtlasemaks, et tagada kinnisvara tähelepanelikum ja investorite vajadustele vastavus.
Ettevõtte mitmekesisus ja võime on seega territooriumi alus, mis võimaldab kinnisvaraomanikel leida täiuslikku nõudlust üha mitmekesisema pakkumise järele.
Kuid peamiste majandusteadlaste esitatud uuringute kohaselt on eakatele inimestele, kes soovivad osta kinnisvara või teise kodu või lõpliku koha, et veeta rahulikult oma pensioniiga, olulise tähtsusega vara asukoht.
Aga millised on selle valiku arvud?
Räägitakse 56% investoritest, kes suunavad oma valiku asukoha tõttu. Lisaks sellele elemendile, mis on kindlasti väga oluline, tuvastame ka teise kriteeriumi: kättesaadavuse kohta. Tegelikult tundub oluline tegur, mis on eelnevalt mainitud otsuste jaoks oluline. Kinnisvaraturg sõltub peamiselt investorite võimest pääseda sellele oma investeerimiskapitali panuse kaudu. Selle kontseptsiooniga on tihedalt seotud hinna hoob.
Eakate ostjate eesmärk on üldjoontes laialdane rahaline - rahaline kättesaadavus, et tagada kapitali suhteliselt kiire tootlus ja mitte vähem oluline ka üha kasvava nõudluse vähenemine.
Selles ilmselgelt selges raamistikus on soovitatav tuvastada hoiakud, mis tulevasi investoreid oma unistuste kodu valima ja ostma panevad, nii et nende analüüs võib olla arendajatele kasulik.
On määratletud, et kolmanda vanuse, "tõusva" turu ", sest üha raskem on mõista vanemate ostjate harjumusi.
Millennialide jaoks on lihtsam mõista nende kalduvusi, arvestades, et palju sõltub hetkeseisust, eakatele on olukord täiesti vastupidine.
Uued on tegelikult võimalused ja mugavused, mis on spetsiaalselt loodud selleks, et parandada selle vanuserühma elutingimusi, mis paistavad taaselustavat uut noort.
Tegelikult, kui varem olid vaiksemad, tavaliselt saastumatud ja äärmiselt looduslikud alad vanemate investorite vaatamisväärsuste all, on nüüdseks lokaliseerimine koondunud kultuuriliselt aktiivsetesse piirkondadesse ja ka noorte rahvarohke.
Territooriumi ja võimaliku vara analüüsimisel ei ole enam sama kognitiivset võimalust, kuna selle sihtturu vajadused on muutunud.
Olulist abi esindavad kohalikud institutsioonid, kes võivad olla pressiesindajad ja ostjate huve suunavad, muutes nõudluse üha ühtlasemaks, et tagada kinnisvara tähelepanelikum ja investorite vajadustele vastavus.
Ettevõtte mitmekesisus ja võime on seega territooriumi alus, mis võimaldab kinnisvaraomanikel leida täiuslikku nõudlust üha mitmekesisema pakkumise järele.