Ostjad võtavad maja ostmiseks liiga kaua - see toimub kinnisvaraturul
Olenemata sellest, kas inimesed on kindlalt kindlaks määratud või püsivalt otsustamatud, on vaieldamatu asjaolu: uute kinnisvara ostjad võtavad oma unistuste kodu ja ostavad selle 124 tundi. 2000 potentsiaalse ostja valimil põhineva analüüsi käigus leiti, et enne müügilepingu allkirjastamist on vaja rohkem kui 10 päeva.
Aga mis see sõltub ostu-eelse etapi ja tegeliku ostu vahelisest ajast?
Üldiselt on see suhtumine, mis tuleneb põhilisest ebakindlusest. Võib-olla ei taga need riigid, kus see nähtus on koondunud, läbipaistvuse taset, mis võimaldaks investoritel seda sammu täielikus rahulikkuses ja rahulikkuses võtta.
Kuidas saavad müüjad seda olukorda lahendada? Ja ennekõike, mis võiks olla lahendus, et võimaldada neil oma nõudlust segada, et vältida neid seiskunud faase?
Kiirema pakkumise ja nõudluse vahelise kohtumise edendamiseks on vaja lisada oma reklaamile võimalikult palju üksikasju, et tagada üldine ülevaade, mis võib luua selge ja kergesti arusaadava pildi kõigile tulevastele koduomanikele.
Tegelikult on statistiliste vaatluste kohaselt eelkõige uued Millennialid, mida me teame, domineerivad kinnisvaraturu globaalsel areenil, jäävad nende detailide juurde, mis võiksid olla valiku ja vara valikul äärmiselt diskrimineerivad.
Enne kinnisvara valimist pühendavad 21–29-aastased ostjad palju aega vara üksikasjaliku analüüsi tegemiseks ostueelses etapis. Selle asemel kasutavad 30–39-aastaste meeste portfellid vähem aega, võib-olla just vanuse, aga ka töö- ja / või peresfääriga piiratud vastutuse tõttu.
Eelnevalt teatatud uuringu kohaselt oleks ostjatele kasulikum ja müüjate jaoks kiiremini kulutada rohkem aega, et otsida a priori vara üksikasjadest, mitte sama füüsilist külastust, kui nad juba alguses ei viibi. vajalikud tingimused, mis annavad asjaomasest majast rahuldava pildi.
Te mõistate hästi, et kõige tähtsam on kõigi ideede kinnipidamise kontseptsiooni ümberkujundamine ja selle konkretiseerimine oma unistuste majas.
Ülemaailmne kriis põhjustatud ebakindel majanduslik olukord kogu maailmas on julgustanud kogu maailma ostjaid valima kriitilisema vaimuga omadusi, mis hüpoteetiliselt suudaksid rahuldada nende vajadusi.
Põhjus, miks kuulus 124 tundi, mida oli võimalik valida, ei ole kinnisvaraturul valitseva kriisi sümptom või müüjate suutmatus ühenduda nõudluse poolega. Kuid see kõik tuleneb tulevaste ostjate portfellide tugevast “küpsusest”, mis enne sellise olulise sammu tegemist tahab veenduda, et neil on kõik selleks vajalikud volikirjad!
Aga mis see sõltub ostu-eelse etapi ja tegeliku ostu vahelisest ajast?
Üldiselt on see suhtumine, mis tuleneb põhilisest ebakindlusest. Võib-olla ei taga need riigid, kus see nähtus on koondunud, läbipaistvuse taset, mis võimaldaks investoritel seda sammu täielikus rahulikkuses ja rahulikkuses võtta.
Kuidas saavad müüjad seda olukorda lahendada? Ja ennekõike, mis võiks olla lahendus, et võimaldada neil oma nõudlust segada, et vältida neid seiskunud faase?
Kiirema pakkumise ja nõudluse vahelise kohtumise edendamiseks on vaja lisada oma reklaamile võimalikult palju üksikasju, et tagada üldine ülevaade, mis võib luua selge ja kergesti arusaadava pildi kõigile tulevastele koduomanikele.
Tegelikult on statistiliste vaatluste kohaselt eelkõige uued Millennialid, mida me teame, domineerivad kinnisvaraturu globaalsel areenil, jäävad nende detailide juurde, mis võiksid olla valiku ja vara valikul äärmiselt diskrimineerivad.
Enne kinnisvara valimist pühendavad 21–29-aastased ostjad palju aega vara üksikasjaliku analüüsi tegemiseks ostueelses etapis. Selle asemel kasutavad 30–39-aastaste meeste portfellid vähem aega, võib-olla just vanuse, aga ka töö- ja / või peresfääriga piiratud vastutuse tõttu.
Eelnevalt teatatud uuringu kohaselt oleks ostjatele kasulikum ja müüjate jaoks kiiremini kulutada rohkem aega, et otsida a priori vara üksikasjadest, mitte sama füüsilist külastust, kui nad juba alguses ei viibi. vajalikud tingimused, mis annavad asjaomasest majast rahuldava pildi.
Te mõistate hästi, et kõige tähtsam on kõigi ideede kinnipidamise kontseptsiooni ümberkujundamine ja selle konkretiseerimine oma unistuste majas.
Ülemaailmne kriis põhjustatud ebakindel majanduslik olukord kogu maailmas on julgustanud kogu maailma ostjaid valima kriitilisema vaimuga omadusi, mis hüpoteetiliselt suudaksid rahuldada nende vajadusi.
Põhjus, miks kuulus 124 tundi, mida oli võimalik valida, ei ole kinnisvaraturul valitseva kriisi sümptom või müüjate suutmatus ühenduda nõudluse poolega. Kuid see kõik tuleneb tulevaste ostjate portfellide tugevast “küpsusest”, mis enne sellise olulise sammu tegemist tahab veenduda, et neil on kõik selleks vajalikud volikirjad!